Livrare
Livrarea produselor este asigurată prin DPD si SAMEDAY.
Costul de livrare este de 25 lei/comandă, indiferent de zona de livrare și se calculează o singură dată pentru toată comanda. .
Ridicare de la Easybox
Ce trebuie să știi despre livrarea la easybox?
- E disponibilă pentru produse de dimensiuni mici sau medii
- Ușa sertarului se deschide cu ajutorul codului QR/PIN primit pe email sau SMS.
- Ai un număr limitat de ore la dispoziție ca să ridici comanda.
Comezile cu masa de peste 20 kg nu pot fi livrate prin easybox. De asemenea, nici pachetele care depășesc dimensiunile 468x443x98mm, 468x443x198mm, sau 468x443x338mm. În această situație, livrarea se va face automat prin curier DPD.
Rambursări
Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.
Dacă sunteți anunțat că se aprobă returnarea, rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei originale de plată, într-un anumit număr de zile.
Rambursări întârziate sau lipsă
Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar. Apoi contactați compania dvs. de card de credit (banca). Poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este vizibilă în cont. Apoi contactați banca dvs. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.
Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la contact@ergomedical.ro
Articole de vânzare
Numai articolele cu preț obișnuit pot fi rambursate. Articolele cu preț de discount nu pot fi rambursate.
Schimburile
Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să îl schimbați cu același articol, trimiteți-ne un e-mail la contact@ergomedical.ro și trimiteți articolul la noi.
Cadouri
Dacă articolul cumpărat a fost un card cadou și expediat direct către dvs., veți primi un credit cadou pentru valoarea returnării dvs. Odată ce articolul returnat este primit, vi se va trimite un certificat cadou.
În cazul în care articolul nu a fost marcat drept cadou la achiziționare sau dacă persoana care a primit cadoul a primit comanda pentru a vi-o oferi mai târziu, vom trimite o rambursare celui care a oferit cadoul și acesta va afla despre returnarea dvs.
Livrare & Returnare
Pentru a vă returna produsul, trebuie să vă trimiteți produsul la adresa fizică.
Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea articolului. Costurile de transport sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.
În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia. Dacă returnați articole mai scumpe, vă recomandăm să utilizați un serviciu de expediere urmăribil sau să cumpărați o asigurare de transport. Nu vă garantăm că vom primi articolul returnat.
Doriți mai multe informații?
Contactați-ne la contact@ergomedical.ro pentru întrebări legate de rambursări și returnări.